شما الان این‌جا هستید:

اپیزود ۳۹: نقش رسانه‌های اقتصادی در توسعه اقتصادی چیست؟

پادکست سکه | اقتصاد رسانه علی میرزاخانی

گستردگی و نفوذ روزافزون رسانه‌های جمعی، یکی از برجسته‌ترین دستاوردهای جهان صنعتی و فناوری‌های ارتباطی است. امروزه رسانه‌ها در تمامی ابعاد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی جامعه نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند. ماموریت رسانه، رساندن حرف‌ها و پیام‌های افرادی به افراد دیگر است. رسانه‌های جمعی وظایف متعددی دارند که بیداری افکار عمومی و بالابردن سطح معلومات و دانش مردم یکی از مهم‌ترین این وظیفه‌ها است؛ وظیفه‌ای که جز با صداقت و خیرخواهی مردم عملی نمی‌شود.

تاثیر رسانه‌های اقتصادی در تصمیات اقتصادی مردم چیست؟ نقش رسانه‌های اقتصادی در سیاست‌گذاری‌های اقتصادی چیست؟ آیا یک رسانه اقتصادی باید مستقل باشد؟ آیا یک رسانه اقتصادی در بین تعدد تفکرات اقتصادی باید بی‌طرف بماند یا از تفکرات نزدیک به خود دفاع کند؟

مهمان: علی میرزاخانی

میزبان: مهدی ناجی
تدوین و تنظیم: ایمان اسلام‌پناه
تولید محتوا: محمدعلی مردان، امیر‌محمد کمالو
کارگردان: بهداد گیلزاد‌کهن

اسپانسر:
همراه کارت | وب‌سایت همراه کارت

وب‌سایت | اینستاگرام پادکست سکه

لینک آموزش نصب و استفاده از برنامه کست‌باکس

پادکست سکه را در حامی‌باش حمایت کنید.

موسیقی:
Olivia Belli

به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در telegram
تلگرام
اشتراک گذاری در whatsapp
واتس‌اپ
اشتراک گذاری در twitter
توییتر
اشتراک گذاری در facebook
فیسبوک
اشتراک گذاری در linkedin
لینکدین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *